ΤΟΜΕΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

Πραγματοποιείται από την Αγγελική Παππά ή/και το 'How2learn Research Lab' στο 'i love dyslexia'
Εργαστήριο για τη διεξαγωγή ερευνών ανοιχτό προς πανεπιστημιακά ιδρύματα, ερευνητές και εκπαιδευτικούς

CLICK to See All Academic Educational Research & Publications conducted in "i love dyslexia"(ILD) How2Learn Research Lab, in collaboration with Greek and Foreign Higher Academic Institutions as well as ILD in the official OECD " Teaching for the Future, 2018" 


2017University of Groningen, Faculty of Arts

European Master of Science ‘Clinical Linguistics’

Τίτλος έρευνας: 'Facilitating reading fluency in Greek children with dyslexia: game-based learning to the rescue!'
Ερευνητής: Ευγένιος Τσάκος
Επιβλέπων καθηγητής: Dr. Wim Tops
Συντονίστρια στο ILD: Αγγελική Παππά


2016
UNIVERSITY OF SOUTHAMPTON
MA Applied Linguistics for Language Teaching 

Τίτλος έρευνας: 'Perceptions on the Contribution of New Technology to Foreign Language Learning and Dyslexic Students '
Ερευνήτρια: Αγγελική Καραμπάση
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Dr. Alison Porter
Συντονίστρια στο ILD: Αγγελική Παππά


2016

EΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ
Mεταπτυχιακό Πρόγραμμα "Ειδική (Ενιαία) Εκπαίδευση"

Τίτλος έρευνας: 'Teaching English to students with dyslexia: Phonemic awareness and multisensory teaching: the cornerstones of reading fluency and spelling'.
Η έρευνα διεξάγεται στις εγκαταστάσεις του ILD και εστιάζει στα καινοτόμα εργαλεία και τις παιδαγωγικές μεθόδους, που εφαρμόζονται στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών του ILD, και "ξεκλειδώνουν" τις δεξιότητες αλφαβητισμού στην εκμάθηση των Αγγλικών ως ξένη γλώσσα σε μαθητές με δυσλεξία και ΕΕΑ. Στόχος είναι η δημοσίευσή της έρευνας, μετά το πέρας της, με όραμα τη βοήθεια μαθητών με δυσλεξία και ΕΕΑ σε όλο τον κόσμο, μέσω της διάχυσης της εξειδικευμένης γνώσης, που έχει αναπτυχθεί στους κόλπους του ILD.
Ερευνήτρια: Γαρυφαλλιά Σαπουναδέλη
Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Dr. Βασιλική Φούφη
Επιστημονική συνεργάτης και συντονίστρια στο ILD: Αγγελική Παππά


2015
EΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ
Mεταπτυχιακό Πρόγραμμα "Ειδική (Ενιαία) Εκπαίδευση"

Τίτλος έρευνας: 'Οι γνώσεις και οι αντιλήψεις των παιδιών με δυσλεξία, των γονέων τους και των καθηγητών Αγγλικής γλώσσας σχετικά με τις δυσκολίες, που αντιμετωπίζουν τα παιδιά στην εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας'.
Ερευνήτρια: Μαρίνα Τσιφτσοπούλου
Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Dr. Αγλαΐα Σταμπολτζή
Συντονίστρια στο ILD: Αγγελική Παππά

2013
ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ HARVARD
Κέντρο Κλινικών Ερευνών, Νοσοκομείο Παίδων Βοστώνης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Τμήμα ΦΠΨ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Τμήμα Ψυχολογίας

Τίτλος Έρευνας: 'The Physiological Effects of Goal Orientations on the Reading Performance of Students with Dyslexia: A Pilot Study'.
Ερευνητές:
Dr. Γεώργιος Σιδερίδης -corresponding author Georgios D. Sideridis, Ph.D.- T+30 210 6641132 | georgios.sideridis@gmail.com
Dr. Φαίη Αντωνίου
Dr. Παναγιώτης Σίμος

Δημοσίευση έρευνας: Elsevier: Procedia Social and Behavioral Sciences 
www.sciencedirect.com

2012
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Τμήμα Ψυχολογίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Τμήμα ΦΠΨ
ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Τίτλος Έρευνας: 'The Physiological Effects of Goal Orientations on the Reading Performance of Students with Dyslexia: A Pilot Study'.
Ερευνητές:
Dr. Γεώργιος Σιδερίδης -corresponding author Georgios D. Sideridis, Ph.D.- T+30 210 6641132 | georgios.sideridis@gmail.com
Dr. Φαίη Αντωνίου

Δημοσίευση έρευνας: Elsevier: Procedia Social and Behavioral Sciences
www.aclencedirect.com


2011/2012

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣTΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Σχολή Φιλοσοφίας - Τμήμα Φιλολογίας και Γλωσσολογίας

Τίτλος Έρευνας: 'The introduction of Greek dyslexic students
in the learning of English as a foreign language, the difficulties encountered
in the teaching, learning processes and
the role parents play' (2011-2012).
Ερευνήτριες:
Γεράκη Εμμανουέλλα, Λεγάτου Ευανθία, Μάρη Μερόπη, Ζωή Σφυρή
Επιβλέπουσα καθηγήτρια: 
Έλλη Υφαντίδου


2011

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής

Τίτλος έρευνας: "Ψυχολογικές δυσκολίες μητέρων παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες"
Ερευνήτρια:
Αναστασία Μπομπάι (Κοινωνική Λειτουργός)
Επιβλέπων καθηγητής:
Γρηγόρης Σίμος (Επίκουρος Καθηγητής)


2010

UNIVERSITY OF BIRMINGHAM, UK
Συνεργατική έρευνα στο πεδίο της εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας σε μαθητές με δυσλεξία στα πλαίσια της τυπικής σχολικής τάξης. Αποτελεί την πρώτη έρευνα δράσης στην Ελλάδα στο συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο.

Τίτλος της μεταπτυχιακής διατριβής (με διάκριση): "Providing inclusion to students with SEN in EFL mainstream classrooms through differentiated instruction."
Ερευνήτρια: Aggeliki Pappa
Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Dr. Penny Lacey - Faculty of Education